.

Beantwoord

Onbewuste belkosten buiten bundel. Wat nu?

  • 26 July 2017
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Beste Simyanen,
Onlangs heb ik een factuur van 73,83 euro gekregen voor belkosten buiten bundel. Ik was me hier niet van bewust, normaal gesproken bleef ik binnen de 500 minuten grens. Dat abonnement kostte 14 euro. Het is extra zuur omdat ik nu zie dat onbeperkt bellen/smsen slechts 12 euro kost! Ik ben dan ook direct daarop overgestapt, maar het factuur van 73,83 staat wel nog. Is het mogelijk om daarin coulant te zijn gezien het feit ik mijn abonnement nu met een jaar verlengd heb en ben overgestapt op onbeperkt bellen/smsen?

Alvast bedankt!
Mobarak
icon

Beste antwoord door Asma 26 July 2017, 12:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mobarak,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je zoveel kosten buiten je bundel hebt gemaakt. :(

Helaas is het alleen niet mogelijk om de gemaakte kosten buiten je bundel te vergoeden. Ik snap heel goed dat dit erg balen voor jou is, omdat onbeperkt bellen een paar euro meer kost. Alleen kunnen wij gemaakte belkosten niet vergoeden, omdat bellen veel bewuster gebeurt dan internet bijvoorbeeld.

Ik ben blij om te horen dat jij je belbundel inmiddels hebt verhoogd. Volgens onze gegevens gaat je nieuwe belbundel in op 1 augustus 2017. Hierna kun je zorgeloos door blijven bellen, zonder extra kosten te maken.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Onbeperkt bellen is zelfs 2 euro goedkoper! Vandaar dat ik had gehoopt ook coulance. Ook omdat ik nu mijn abonnement heb verlengd en niet bewust was van de overschrijding van mijn bundel... Hoop dat er alsnog een uitzondering gemaakt kan worden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mobarak,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je hiervan baalt 😞 Maar zoals Asma al aangaf, is het niet mogelijk om deze kosten volledig kwijt te schelden. Ik zie wel dat jij al sinds 2012 klant ben bij ons én dat zoiets nog nooit eerder gebeurd is. Ik heb even overlegd met collega's, en we hebben besloten dat we 50% van die kosten wel voor je kunnen vergoeden. Ik zie dat je € 59,83 buiten je bundel gebeld hebt in juni. Hier kunnen we dan € 29,92 van maken.

Ik raad je dan aan om deze factuur niet te storneren. Je kunt de incasso gewoon laten plaatsvinden, en dan zorg ik ervoor dat het bedrag van € 29,92 binnen 3 weken weer op je rekening staat.

Vind je dat goed? 🙂 Zodra jij je akkoord geeft, maak ik het in orde.

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
Dat is prima! Hartstikke bedankt.
Groet,
Ahmed
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mobarak,

Super 😃 Ik heb het meteen voor je geregeld. Je zult het bedrag binnen ongeveer twee weken op je rekening terugzien. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer