Skip to main content
Hallo!



Op Mijn Simyo staat dat de factuur van Mei niet betaald is. Ik had op het moment geen geld op mijn rekening staan. En omdat de 3e donderdag van de volgende maand (dus Juni) al voorbij is vraag ik me af of ik nu gewoon moet afwachten tot dat het als nog van m'n rekening wordt gehaald of dat ik actie moet ondernemen?



Iemand enige ervaring?



Groetjes!
Als het goed is heb je een e-mail gehad met daarin een link dat je via ideal kan betalen, daarna heb je ook verschilde herinneringen gehad als je niet betaald word je afgesloten en de vordering word uit handen gegeven dus kost het een stuk meer dus kijk je mail na en probeer zsm te betalen dit gaat via ideal
Hallo!



Op Mijn Simyo staat dat de factuur van Mei niet betaald is. Ik had op het moment geen geld op mijn rekening staan. En omdat de 3e donderdag van de volgende maand (dus Juni) al voorbij is vraag ik me af of ik nu gewoon moet afwachten tot dat het als nog van m'n rekening wordt gehaald of dat ik actie moet ondernemen?



Iemand enige ervaring?



Groetjes!




Hoi Ruth Ann,



Goed dat je informeert. De factuur van mei is pas gisteren online gegaan. We gaan die de komende week proberen te incasseren. Je bent dus nog helemaal op tijd. :)

Lukt het incasseren niet, dan krijg je een week later je eerste herinnering in de mail, zoals erickiel al aangeeft. Daar zit een link in om met iDeal te betalen. Mocht de betaling dan nog niet bij ons binnenkomen, dan krijg je na een week een tweede herinnering met €5 administratiekosten. Daarna nog een derde herinnering (€12,50 admin. kosten) en daarna pas gaat je factuur naar het incassobureau.



Wat dus belangrijk is als het over betalen gaat is dat je ons laat incasseren, of de iDeal link gebruikt.

En dat je emailadres up to date blijft, zodat we je herinneringen kunnen sturen als het niet lukt.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer