Skip to main content
Goedemiddag,



Vanaf eind april ben ik bezig geweest om mijn nummer overgezet te krijgen. Inmiddels is dit 'gelukt'.



Al die tijd heb ik mijn nieuwe gsm niet gebruikt en als ik hem al aan had dan was het van korte duur en verbonden met de wifi.



Nu kijk ik bij mijn factuur en zie ik dat ik binnen een dag 159 MB gebruikt zou hebben! Dus een rekening van EU159,-



Dit lijkt mij onmogelijk en zeker binnen een dag. Bij mijn vorige abonnement heb ik 1x in de laatste week van de maand een melding gekregen dat ik al op de helft van de bundel van 1GB was. Dat zou een gemiddeld verbruik van 23MB (500MB/21dagen) per dag zijn. En dan nu 159 MB in 1 dag! Dat wordt nog wat met mijn bundel van 500MB voor de hele maand...



Ik had graag gebeld met de klantenservice en dit minder openbaar opgelost maar helaas ben ik al 2 dagen onbereikbaar.



Graag zie ik een verklaring over het grote data verbruik en wordt ik z.s.m. verbonden met het telefoon- en data netwerk.



Met vriendelijke groet,



Evert
04-05-2013 16:55 Internet gebruik (60001 kB) € 58,59

04-05-2013 17:08 Internet gebruik (60001 kB) € 58,59

04-05-2013 17:13 Internet gebruik (42236 kB) € 41,25

05-05-2013 13:54 Internet gebruik (153 kB) € 0,15
Goedemiddag,



Vanaf eind april ben ik bezig geweest om mijn nummer overgezet te krijgen. Inmiddels is dit 'gelukt'.



Al die tijd heb ik mijn nieuwe gsm niet gebruikt en als ik hem al aan had dan was het van korte duur en verbonden met de wifi.



Nu kijk ik bij mijn factuur en zie ik dat ik binnen een dag 159 MB gebruikt zou hebben! Dus een rekening van EU159,-



Dit lijkt mij onmogelijk en zeker binnen een dag. Bij mijn vorige abonnement heb ik 1x in de laatste week van de maand een melding gekregen dat ik al op de helft van de bundel van 1GB was. Dat zou een gemiddeld verbruik van 23MB (500MB/21dagen) per dag zijn. En dan nu 159 MB in 1 dag! Dat wordt nog wat met mijn bundel van 500MB voor de hele maand...



Ik had graag gebeld met de klantenservice en dit minder openbaar opgelost maar helaas ben ik al 2 dagen onbereikbaar.



Graag zie ik een verklaring over het grote data verbruik en wordt ik z.s.m. verbonden met het telefoon- en data netwerk.



Met vriendelijke groet,



Evert




Hoi Evert,



Op het moment ben je afgesloten wegens hoogverbruik. Dit gebeurt wanneer er op een aansluiting ineens veel kosten worden gemaakt, als een soort veiligheid. Dit is al gebeurd op 6-5-2013. We kunnen je weer aansluiten wanneer je een aanbetaling doet op het totaalbedrag van je factuur.

Ik zal je even een email sturen over hoe dat precies in zijn werk gaat.



Simyo mag helaas wegens de wet persoonsgegevens alleen registreren hoeveel data je hebt verbruikt, en niet waaraan dat is verbruikt.

Mag ik je vragen wat voor toestel je gebruikt? En was 4-5 de eerste dag dat je je simkaart in je nieuwe toestel deed?



Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Charlene

Reageer