Skip to main content
Ik heb al twee keer dit bericht gehad:



Beste klant, het innen van 10 op 05-01-16 kenmerk: P35120453K7F2U van uw rekening is mislukt. Dit bedrag is verrekend met uw beltegoed. Mvgr Simyo.nl



Ik weet niet wat dit is. Kan iemand me helpen!!??
Mijn beltegoed is dan ook gelijk op
Hoi Rick Hendriksen, welkom op het Simyo forum :)



De uitleg hiervan is ietwat ingewikkeld, dus ik hoop dat je me kan volgen!



Deze melding heeft te maken met het feit dat jij automatisch opwaardering aan hebt staan. Zodra wij automatisch opwaarderen, moeten wij jou dit aangeven per e-mail. Wij zetten dan ook het gewenste incassobedrag op jouw aansluiting in vorm van nieuw beltegoed.



Dan komt het ingewikkelde: Vanwege nieuwe incasso regels (de reden dat jij tegenwoordig een IBAN nummer hebt) mogen wij pas één week later incasseren. Haal jij deze betaling terug bij de bank of mislukt de betaling vanwege een andere reden (denk geen saldo of een storing bij de bank), dan heb jij de opwaardering die wij een week daarvoor hebben gedaan, niet afgerekend. Omdat jij dan niet hebt afgerekend, halen wij het beltegoed meteen weer van jouw beltegoed af en sturen we je het bovenstaande bericht.



Begrijp je mijn uitleg 🙂?



Groetjes, Tiury

Reageer