.

Beantwoord

Onbegrijpelijke verbruikskosten

  • 27 July 2013
  • 8 reacties
  • 497 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo, voor juni heb ik verbruikerskosten in rekening gebracht gekregen. Terwijl ik niet boven de limiet van 300 bel min en 100 smsjes ben uitgekomen. Ik heb 80 min gebeld en 48 smsjes gestuurd. Hoe kan het dan zo zijn dat er kosten worden berekend vanaf 26 juni? Dat ik een keer naar een betaalde nummer heb gebeld begrijp ik, maar het overige begrijp ik dus absoluut niet. De rekening bedraagt 18 euro zoveel. Ik hoor hier graag over alstublieft.
icon

Beste antwoord door Charlene 29 July 2013, 13:54

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Kijk eens op mijn simyo daar kan je ook zien waaraan je het hebt verbruikt
Hallo, dat heb ik al gedaan. Zo kwam ik erachter dat er verbuikerskosten zijn. Vanaf 26 juni werd alles in rekening gebracht terwijl ver beneden mijn bundelgrens zat. Hoe kan dit en wordt dit gecorrigeerd?
Badge +8
Hallo, voor juni heb ik verbruikerskosten in rekening gebracht gekregen. Terwijl ik niet boven de limiet van 300 bel min en 100 smsjes ben uitgekomen. Ik heb 80 min gebeld en 48 smsjes gestuurd. Hoe kan het dan zo zijn dat er kosten worden berekend vanaf 26 juni? Dat ik een keer naar een betaalde nummer heb gebeld begrijp ik, maar het overige begrijp ik dus absoluut niet. De rekening bedraagt 18 euro zoveel. Ik hoor hier graag over alstublieft.


Hoi fati,

Jij hebt een Simyo 100. Daar krijg je 100 belminuten/smsjes voor. Daar ben je overheen gegaan, dus heb je verbruikskosten naast je abonnementskosten.
Wanneer je meer belminuten tot je beschikking wilt hebben, kun je je bundel aanpassen naar boven op Mijn Simyo. Je wijziging gaat dan vanaf 1-8 in.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Fati bij Simyo 100 krijg je overigens 100 minuten bellen OF 100 smsjes niet EN waardoor je mogelijk dacht dat je binnen je bundel was gebleven.
Voor 3 euro meer per maand (6 euro) uitgaande van het jaarlijkste abo heb je Simyo 200 waarbij je 200 belminuten of 200 smsjes hebt.
Badge +8
Fati bij Simyo 100 krijg je overigens 100 minuten bellen OF 100 smsjes niet EN waardoor je mogelijk dacht dat je binnen je bundel was gebleven.
Voor 3 euro meer per maand (6 euro) uitgaande van het jaarlijkste abo heb je Simyo 200 waarbij je 200 belminuten of 200 smsjes hebt.


Hoi pacorob,

Bedankt voor de aanvulling 🙂 Misschien was dat het inderdaad.

Fati, laat je nog even weten of het nu duidelijk is?

groetjes,
Charlene
Ja. Het ulis nu wel duidelijk. Ik heb een abbo 100 ivp de eerder vermelde 300. Dat was een vergissing. Wat ik wel jammer vind is dat het niet duidelijk kenbaar wordt gemaakt dat je een x aantal belmin OF sms hebt. Ik was in de veronderstelling dat het ging om een en en bundel indd. Dit mag wel wat duidelijker worden aangegeven in uw website, reclame etc.
Pacorob was duidelijk. Bedankt voor uw reactie. Is verhelderend indd
Badge +8
Pacorob was duidelijk. Bedankt voor uw reactie. Is verhelderend indd

Hoi fati,

Fijn dat het nu duidelijk is. 🆒
Als je weer een vraag hebt, weet je ons te vinden, hè.

Groetjes,
Charlene

Reageer