Skip to main content
Mob nummer 06xxxxxxxx

Na 0.01 betaald te hebben voor een nieuw nummer namenlijk  06xxxxxxxx,  wordt ik afgesloten. Hoe kan dat nou?

Op dit moment heeft mijn familie 3 mobiele nummers bij jullie, waarom kan dat niet op 1 account of inlog? Want volgens mij gaat daar wat fout met betaling, want ze gaan van dezelfde bankrekeng. Graag hoor ik.
Mob nummer 06xxxxxxxx

Na 0.01 betaald te hebben voor een nieuw nummer namenlijk  06xxxxxxxx,  wordt ik afgesloten. Hoe kan dat nou?

Op dit moment heeft mijn familie 3 mobiele nummers bij jullie, waarom kan dat niet op 1 account of inlog? Want volgens mij gaat daar wat fout met betaling, want ze gaan van dezelfde bankrekeng. Graag hoor ik.




Hoi WimHallo,



Welkom op het forum :)

Het één heeft met het ander niks te maken, gelukkig. Voor de eerste aansluiting die je noemt, staat de oktober-factuur nog open.

We hebben die proberen af te schrijven, maar dat is toen niet gelukt. Als het goed is heb je daar nu een tweede herinnering van gekregen per mail, met een link naar iDeal. Als je die gebruikt, kunnen we je weer aansluiten.

Verschillende nummers van 1 rekening laten afschrijven is geen enkel probleem, hoor. Elke aansluiting heeft wel zijn eigen mijn Simyo nodig, omdat je daar alle opties voor de aansluiting kunt beheren.

Mocht je de herinneringslink niet meer hebben, laat het dan even weten, dan stuur ik je die opnieuw.



Groetjes,

Charlene
Deze rekening is betaald hoor, zie hieronder

Beste heer Haafkes,



Wij hebben uw betaalbewijs in goede orde ontvangen en zullen de betaling zo spoedig mogelijk verwerken.



U hebt de betaling naar een verkeerd rekeningnummer overgemaakt, waardoor wij de betaling nog niet eerder hebben verwerkt. Het rekeningnummer dat u hebt gebruikt betreft een rekeningnummer voor prepaid-betalingen.



Wij willen u vragen in het vervolg, als u weer een handmatige betaling doet, de betaling als volgt over te maken:



Op rekeningnummer 121503038

Ten name van Buckaroo,

O.v.v. 'Simyo' & uw mobiele nummer
Kunnen jullie ook het tegoed van dit nummer overzetten naar 06xxxxxxxx,  want daar heb ik nu meer op gebeld.



Want zoals u hierboven kunt lezen heb ik WEL betaald, alleen op een verkeerd nummer. En omdat het bij jullie NIET goed verwerkt is ben ik nu met dit nummer afgesloten.
Kunnen jullie ook het tegoed van dit nummer overzetten naar 06xxxxxxxx,  want daar heb ik nu meer op gebeld.



Want zoals u hierboven kunt lezen heb ik WEL betaald, alleen op een verkeerd nummer. En omdat het bij jullie NIET goed verwerkt is ben ik nu met dit nummer afgesloten.




Hoi WimHallo,



Het overzetten van tegoeden kan helaas niet bij abonnementen. Het gaat hier om verschillende contracten met andere betaalverplichtingen.



Ik zie overigens niet dat er nog geen betaling is verwerkt voor de factuur van oktober, maar ik heb dit gecheckt bij onze financiële afdeling en kom er nog op terug!
En inmiddels ben je gedeblokkeerd 😃

Reageer