Skip to main content
Ik krijg van Simyo net een factuur voor november.

Opzich natuurlijk niet raar, echter kan ik mijn abonnement pas gebruiken in februari.



Ik heb nadrukkelijk nummerbehoud aan gevraagd, mijn simkaard niet geactiveerd en er nooit me gebeld.

Mijn nummer word volgens jullie pas in februari overgezet (waar ik overigens pas NA het afsluiten van het contract op werd gewezen) waardoor het voormij volledig zinloos is dit abonnement te gebruiken. Je mag er dan toch logisherwijs vanuit gaan dat ik ook pas dan gefactuureerd wordt toch?

Had net als jullie dolgraag direct via jullie willen bellen, helaas is dit niet het geval.



Kan ik er vanuit gaan dat jullie factuur een administratief foutje is geweest?



Alvast bedankt!
Ik zou ze effbeluh, oh nee dat gaat niet (grapje)



Ze zullen hier snel op reageren, alleen zit het weekend er tussen.
Ik denk dat die factuur enkel aansluitkosten zijn... Heb jij je simkaart al geactiveerd? In dat geval worden de aansluitkosten gefactureerd op de volgende factuur(deze dus). Je abonnement hoeft daarvoor nog niet actief te zijn.



Mocht je je aansluiting met tijdelijk nummer al gebruikt hebben, dan worden die kosten ook een rekening gebruikt.
Hoi effbelluh, en welkom op het Simyo forum.



Zoals Groentjuh al aangeeft, gaat het hier inderdaad om je aansluitkosten à €14,99

Op 2 november heb je je simkaart al geactiveerd, dus vandaar dat de aansluitkosten in rekening zijn gebracht.



Voor wat betreft je nummerbehoud: aangezien je met abonnementen te maken hebt met een opzegtermijn, duurt het helaas altijd even voordat je nummer door je oude provider wordt overgeheveld naar Simyo. Dit is niet iets waar wij invloed op kunnen uitoefenen, dit hangt af van jouw contract met je vorige provider.

Reageer