Skip to main content

.

Op 26 juli is mijn abonnement/ nummer overgenomen door een andere provider, ik maak dus sinds eind juli niet langer meer gebruik van Simyo. Nu heb ik een factuur ontvangen voor de maand 01.08.-31.08.2013,  volgens mij gaat hier iets niet goed. 



Alvast bedankt.
Welkom op het forum Marloes Jongejan,



Dat lijkt me niet de bedoeling. Vervelend dus dat je nog een factuur voor die maand hebt ontvangen. Ik heb het even uitgezocht en zie inderdaad dat je sinds 26/7/13 geen klant meer bent bij Simyo. De vaste abonnementskosten van de periode augustus zijn dan ook onterecht. Ik zal hier morgen op terug komen. Alvast excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Hoi Marloes Jongejan,



Ik heb alles even voor je uitgezocht. Helaas kunnen wij de incassering van het factuurbedrag van deze maand niet meer tegen houden. Dat betekent dat wij het bedrag gaan terugstorten. Omdat je per 26/7/13 geen klant meer bent bij Simyo zullen de vaste abonnementskosten van de resterende dagen van juli en de volle maand augustus worden terug gestort. Het gaat om een bedrag van € 20,22



Kan je even laten weten of je zo bent geholpen?



Groetjes,



Alex

Reageer