Skip to main content
Hey Simyo,



Ik heb sinds een tijdje een simyo abbonement, eerst met een tijdelijk nummer en sinds een week (21-9-2012) is mijn nummer overgezet.

Eergisteren heb ik al een mail ontvangen van jullie dat mijn eerste factuur te bekijken was op de site via Mijn Simyo, nieuwsgierig dat ik ben heb ik het gelijk even gechecked er stond nog achter: "niet betaald" (dit gaat automatisch en hoef ik dus niks voor te doen), nou was ik vanavond aan het telebankieren zie ik tot mijn verbazing dat er een bedrag is afgeschreven door mijn oude provider NA dat mijn nummer al is overgezet.

Hoe kan dit en wat moet ik doen?



Alvast bedankt



ItchyFingerS / Mitch
Beste ItchyFingerS,



Wij hebben het abonnement opgezegd op het moment dat wij het nummer hebben overgenomen van je vorige provider. Helaas kunnen wij niet inzien waaruit de factuur van de vorige provider uit is opgebouwd. Wij adviseren je hierover contact met de vorige provider op te nemen.



Groetjes,



Arie
Hallo Arie,



toen ik in bed lag en even logisch na dacht wist ik al waarom ik nog een factuur kreeg van mijn oude provider.

Mijn nummer is 21 september overgezet, het is dus logisch dat ik maand september nog moet betalen.

Heb niet helemaal goed nagedacht maar ik hou het wel even in de gaten.

Wat mij betreft is het zo opgelost en kan er een slotje op, in ieder geval bedankt voor je snelle reactie!



Groeten,



ItchyFingerS / Mitch
Beste ItchyFingerS,



Dat zal inderdaad de reden zijn voor de laatste factuur. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen.



Groetjes,



Arie

Reageer