Skip to main content
Beste lezer,





Mijn abbonement is sinds een paar dagen geblokkeerd, omdat ik mijn factuur nog niet betaald heb.



Nu is mijn vraag:



Incaseren jullie het geldt zelf van mijn rekening, of moet ik dit handmatig overmaken en hoe weten julie dan dat die van mij is?



Het nog te betalen bedrag staat namelijk al een paar dagen op mijn rekening, maar hij wordt niet afgeschreven.





Met vriendelijke groet,



Nino
Als het goed is heb je een paar e-mails ontvangen over je openstaande post, daarin staat een iDeal link. Als je daar op klikt kan je betalen en heeft en weet Simyo direct van hoe of wat. 🙂
Hoi Ninob, welkom op het Simyo forum! 🙂



Wat vervelend dat je telefoon is afgesloten. Zoals ColinC helemaal goed aangeeft, dien je de openstaande betaling te voldoen via de IDEAL link uit je betalingsherinnering 🙂. Je hebt Simyo een machtiging afgegeven om eenmalig te incasseren van je rekening. Gaat deze betaling niet goed, mogen we het niet op een later moment nogmaals proberen.



Zodra je het bedrag hebt overgeschreven met IDEAL, wordt je binnen 3 werkdagen weer aangesloten.



Heb je de IDEAL link nog? Anders zorg ik ervoor dat je 'm zo snel mogelijk ontvangt :)



Bedankt voor het antwoord ColinC!

Reageer