ik heb nummer behoud blijkbaar aan gevinkt maar dat wil de ik helemaal niet nu heb ik al een rekening van 36 euro maar toen ik mij registreerde vroegen ze of ik mijn nummer nog wilde behouden en heb ik nee aangeklikt maar nu moet ik nog wel die rekening betalen en ik krijg niemand bij de klante service te pakken er stond in een mailtje dat ik alles wat ik belde voor dat mijn nummer was overgezet als buiten mijn bundel viel wat moet ik nu doen
gr laurens
Bladzijde 1 / 1
ik zou jullie dan ook willen vragen de kosten die er nu al staan met mij te willen kwijtschelden hartelijk deank alvast en vriendenlijke groet laurens
overigens toen ik registreerden vroegen ze of ik mijn nummer nog wilden behouden en daar heb ik nee aangevinkt vandaar dat ik niks snap van de zogenaamt buiten bundel kosten
gr laurens
gr laurens
Beste Laurens,
Wij hebben de gemaakte internetkosten die buiten de bundel zijn berekend vergoed. Het gaat hier om een bedrag van 41.34. Dit zal je op de factuur terugvinden onder het kopje 'kortingen en verrekeningen'.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de gemaakte internetkosten die buiten de bundel zijn berekend vergoed. Het gaat hier om een bedrag van 41.34. Dit zal je op de factuur terugvinden onder het kopje 'kortingen en verrekeningen'.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.