Skip to main content

.

Goedemorgen,

Gisterenochtend had ik contact met de klantenservice voor een betalingsregeling. Er werd mij gezegd dat ik, als ik de 1ste termijn betaald had en dit via mail zou bevestigen, gedeblokkeerd zou worden. Nadat ik via mijn bank betaald had bleek dat ik een speciale link kreeg om te betalen, dit is helaas niet vooraf aangegeven waardoor het bedrag dus al betaald was. Ik heb bij de mail ter bevestiging een afschrift bijgevoegd als bewijs en gevraagd hoe lang het ging duren voor ik weer kan bellen. Daarop kreeg ik geen antwoord meer en zit nu, 24 uur later, nog te wachten

 Graag zou ik gedeblokkeerd worden of in elk geval een antwoord hoe dit verder af gaat lopen.

 

M.v.g 

Hoi @Daphne88,

Bedankt voor je bericht. Oei wat onhandig dat je blokkade na de betaling niet was opgeven. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb gelijk even een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat de blokkade er inmiddels wel af is. Je zou dus gewoon weer kunnen bellen/internetten. Zou je kunnen laten weten of alles weer werkt zoals het hoort?

Groetjes,
Seren


Goedemiddag,

Inmiddels is het opgelost inderdaad. Dank je wel!

M.v.g

 


Goedemiddag,

Inmiddels is het opgelost inderdaad. Dank je wel!

M.v.g

 

Fijn om te horen dat het is opgelost!