Mijn rekening zou 10euro moeten zijn, maar ik zie dat het 16 euro is? Er is een fout, corrigeer deze alstublieft
Met vriendelijke groet
Mijn rekening zou 10euro moeten zijn, maar ik zie dat het 16 euro is? Er is een fout, corrigeer deze alstublieft
Met vriendelijke groet
Beste
Je betaalt de abokosten vooraf per der 1e van de maand.
Dus als je bijvoorbeeld in de loop van maart klatn bent geworden, betaal je naar rato de kosten van maart en april vooruit, dat zal het hogere bedrag verklaren.
Zie ook onderstaande link met wat meer uitleg:
https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur
Mijn rekening zou 10euro moeten zijn, maar ik zie dat het 16 euro is? Er is een fout, corrigeer deze alstublieft
Met vriendelijke groet
Factuur goed lezen
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb even op jouw aansluiting gekeken en ik zie inderdaad dat je reeds klant bent geworden, welkom!
De eerste factuur die je van ons krijgt ziet er iets anders uit dan de volgende facturen. Bij Simyo betaal je namelijk de abonnementskosten altijd een maand vooruit. Kijk je bijvoorbeeld op de factuur van januari, dan zie je daarop de abonnementskosten van februari staan.
De bundels gaan bij Simyo altijd in op de eerste van de maand en zijn geldig tot de laatste dag van de maand. Wanneer jouw abonnement start betaal je de eerste maand de abonnementskosten naar rato. Je ontvangt je belminuten en MB’s, maar betaalt alleen voor de dagen dat je ze kan gebruiken.
Omdat je abonnement in is gegaan op 12-04-2025, zie je op de eerste factuur de abonnementskosten voor 12-04-2025 - 30-04-2025 en voor de hele maand mei! Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.
En natuurlijk heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid heren
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.