Skip to main content

.

Beantwoord

Nieuw bij Simyo en hoger kosten eerste factuur?

Forum|alt.badge.img

Mijn rekening zou 10euro moeten zijn, maar ik zie dat het 16 euro is? Er is een fout, corrigeer deze alstublieft

Met vriendelijke groet 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Mohammed Esam saeed Ali saleh ben je misschoien in de loop van een kalandermaand klant geworden?

Je betaalt de abokosten vooraf per der 1e van de maand.

Dus als je bijvoorbeeld in de loop van maart klatn bent geworden, betaal je naar rato de kosten van maart en april vooruit, dat zal het hogere bedrag verklaren.

Zie ook onderstaande link met wat meer uitleg:

https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur

Bekijk originele reactie

3 reacties

JanD
  • 862 reacties
  • antwoord
  • 11 april 2025

Beste ​@Mohammed Esam saeed Ali saleh ben je misschoien in de loop van een kalandermaand klant geworden?

Je betaalt de abokosten vooraf per der 1e van de maand.

Dus als je bijvoorbeeld in de loop van maart klatn bent geworden, betaal je naar rato de kosten van maart en april vooruit, dat zal het hogere bedrag verklaren.

Zie ook onderstaande link met wat meer uitleg:

https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img
Mohammed Esam saeed Ali saleh schreef:

Mijn rekening zou 10euro moeten zijn, maar ik zie dat het 16 euro is? Er is een fout, corrigeer deze alstublieft

Met vriendelijke groet 

Factuur goed lezen ​@Mohammed Esam saeed Ali saleh , bij alle posten staat een verklaring. Als hier echt een onterechte post bij staat (waar ik niet van uitga) moet je de klantenservice bellen, zie hiervoor de link van ​@JanD 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1809 reacties
  • 14 april 2025

Hoi ​@Mohammed Esam saeed Ali saleh,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even op jouw aansluiting gekeken en ik zie inderdaad dat je reeds klant bent geworden, welkom! 

De eerste factuur die je van ons krijgt ziet er iets anders uit dan de volgende facturen. Bij Simyo betaal je namelijk de abonnementskosten altijd een maand vooruit. Kijk je bijvoorbeeld op de factuur van januari, dan zie je daarop de abonnementskosten van februari staan.

De bundels gaan bij Simyo altijd in op de eerste van de maand en zijn geldig tot de laatste dag van de maand. Wanneer jouw abonnement start betaal je de eerste maand de abonnementskosten naar rato. Je ontvangt je belminuten en MB’s, maar betaalt alleen voor de dagen dat je ze kan gebruiken.

Omdat je abonnement in is gegaan op 12-04-2025, zie je op de eerste factuur de abonnementskosten voor 12-04-2025 - 30-04-2025 en voor de hele maand mei! Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

En natuurlijk heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid heren ​@JanD en ​@Kaas Berrie 25!

Groetjes,
Seren

Reageer