Skip to main content
Vraag

Nieuw abbonoment afgesloten terwijl oude nummer opgezegt was

• April 15, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

Beste Simyo,

Op 28 December 2025 had ik besloten om mijn Simyo abonnement te stoppen. De laatste factuur datum zou dus 28 Januari 2026 moeten zijn. Er is ook een bevestigings email hiervan verstuurd dat het abonnement op 28 December 2025 is stop gezet, en dat het eindigt op 28 Januari 2026. Er is ook een bevestigings email geweest dat het nummer was overgezet naar de nieuwe provider, en dat er een tijdelijk nummer beschikbaar is t/m 28 Januari 2026. Tot mijn verbazing zie ik dat er echter dat het abonnement niet is stop gezet en verder is gegaan op dit tijdelijke nummer?

Het oorspronkelijk abonnement was op een nummer dat eindigde op 43, aangezien dit nummer was overgezet naar een andere provider kwam er hiervoor een tijdelijk nummer eindigend op 91. Echter is nu het abonnement dus niet stop gezet, want er zijn wel facturen binnen gekomen voor het tijdelijke nummer van 91. 

Ik zou graag willen dat dit abonnement per direct wordt stop gezet, en dat de onterechte facturen terugbetaald worden. Dit gaat om de facturen van Januari 2026 (Alles na 28 Januari 2026) en Februari 2026. Dit gaat om een bedrag tussen 13.86 - 22.18. Wilt u ook de geplande facturen annuleren? Want dan hoef ik ze niet handmatig te storneren.

Toen ik nog klant was had ik prima ervaring met simyo, maar ik vind het wel erg raar dat als je weggaat dat er dan toch zonder toestemming het abonnement wordt verlengt terwijl deze is opgezegd.

Met vriendelijke groet,

Nick