Skip to main content
Hallo,



Ik ben al een klein jaar een tevreden gebruiker van Simyo, er is alleen een ding wat bij mij niet werkt : de automatische incasso, ik krijg elke maand een herinnering dat de betalingstermijn verstreken is doordat de automatische incasso niet gelukt is, ik heb de bank al gebeld maar daar schijnt alles goed te zijn, ik heb mijn rekeningnummer al gewijzigd omdat er een 0 voor stond maar ook dit heeft niet geholpen.

Het is geen groot probleem maar ik ben bang dat ik de betaling een keer vergeet.



groeten Richard
Hoi RichH, en welkom op het Simyo forum :)



Lijkt me best vervelend worden op den duur; élke keer via de mail moeten betalen... Het hoort natuurlijk gewoon te werken.

Wanneer je opnieuw je rekeningnummer activeert op Mijn Simyo, geeft je ook een machtiging voor automatisch incasso, dus zou het ook moeten werken 😕

Heb je in jouw instellingen op je internetbankieren niet misschien Buckaroo geblokkeerd staan?
Hoi RichH, en welkom op het Simyo forum :)



Lijkt me best vervelend worden op den duur; élke keer via de mail moeten betalen... Het hoort natuurlijk gewoon te werken.

Wanneer je opnieuw je rekeningnummer activeert op Mijn Simyo, geeft je ook een machtiging voor automatisch incasso, dus zou het ook moeten werken 😕

Heb je in jouw instellingen op je internetbankieren niet misschien Buckaroo geblokkeerd staan?





Ik heb nu de bank digitaal de opdracht gegeven alle automatische incasso's te deblokkeren, misschien dat dat wat oplevert, ik wacht het even af.
Ik heb nu de bank digitaal de opdracht gegeven alle automatische incasso's te deblokkeren, misschien dat dat wat oplevert, ik wacht het even af.



Hoi RichH,



Oké, ik hoop dat dat het probleem oplost. Vrijdag of maandag zal de factuur van november worden geïncasseerd, dus dan zal je het meteen weten 🙂.

Reageer