---Als automatische incasso van je opgegeven rekeningnummer niet lukt en de betaaltermijn is verstreken, ontvang je hierover een bericht per e-mail. In de e-mail staat hoe je alsnog kunt betalen.
Indien de factuur niet wordt voldaan, zal je simkaart worden geblokkeerd voor o.a. uitgaande gesprekken. Ook hier stellen we je van op de hoogte per e-mail. In de e-mail staat hoe je je betaling handmatig kunt verrichten om de blokkade op te heffen.-----
Wilde vragen waarom ik hier niet van op de hoogte ben gesteld via de mail??
Met het gevolg dat ik nu niet meer kannen bellen. Heb inmiddels zelf de factuur betaald.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum anja50,
Ik ben nagegaan of en naar welk email adres de mails zijn verstuurd. Op 30/8/12, 13/9/12 en 18/9/12 hebben we een herinnering per mail gestuurd. In in een privé bericht heb ik aangegeven welke email adres hiervoor is gebruikt. Wellicht dat je inmiddels een ander email adres in gebruik hebt. Indien dat het geval is, raden we je aan je email adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ivm privacy redenen zet ik je email adres niet in mijn reactie.
Groetjes,
Alex
Ik ben nagegaan of en naar welk email adres de mails zijn verstuurd. Op 30/8/12, 13/9/12 en 18/9/12 hebben we een herinnering per mail gestuurd. In in een privé bericht heb ik aangegeven welke email adres hiervoor is gebruikt. Wellicht dat je inmiddels een ander email adres in gebruik hebt. Indien dat het geval is, raden we je aan je email adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ivm privacy redenen zet ik je email adres niet in mijn reactie.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.