Skip to main content
Hee!



Ik heb vast een bel/sms- een internetabonnement. In augustus heb ik mijn interne abonnement eventjes uitgezet, maar deze heb ik in september gelijk weer aangezet. Het rare is dat dit internetabonnement wel gewoon op mijn 'Mijn Simyo' staat, maar in mijn factuur staat dat deze niet is afgesloten. Het gevolg is dan ook een torenhoge rekening!



Ik heb dit twee maandjes aangezien, maar toen er vorige week een rekening van 50 euro te hoog binnenkwam wilde ik er toch echt wat tegen gaan doen! Daarom de vraag: Hebben jullie dit ook of weten jullie hoe ik dit op moet lossen?



Met vriendelijke groeten,

Marieke
Hoi Mariekkee,



Welkom op het forum!



Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat je internetbundel niet in rekening is gebracht vanaf het moment dat je deze heeft geactiveerd. Je internetbundel is sinds juni geactiveerd, maar de gemaakte kosten zijn buiten je bundel gerekend. Zojuist heb ik een berekening gemaakt van de kosten die wij in mindering zullen brengen.



Aangezien je internetbundel nu is geactiveerd, hebben wij dit met terugwerkende kracht gedaan om de gemaakte kosten in mindering te brengen. Je internetbundel vanaf juni kost €55,92. Vanaf juni heb je echter €129,37 buiten je bundel geïnternet. Verder zie ik dat wij in mei onterecht een internetbundel van €6,99 hebben afgeschreven. De berekening: €129,37 - €55,92 - €6,99 = 66,46 te veel betaal. Dit bedrag zullen wij in mindering brengen van je januari factuur.

Reageer