Skip to main content
Hallo,



Ik bekeek vorige week mijn factuur van de maand augustus maar deze is veel te hoog.

Ik heb al een mail gestuurd maar heb hier helaas nooit antwoord op gehad.

De kosten zijn €163,- terwijl mijn abonnement €15,50 is.

Dit kan naar mijn idee nooit kloppen aangezien ik altijd op wifi zit en nauwelijks bel of sms.

Hoe zit dit?
Je factuur verteld ook waar deze kosten vandaan komen. Ik vermoed dat dit internet gebruik zal zijn dus vraag ik me af of je wel notie hebt genomen van de 80 en 100% smsjes en of je jouw verbruik wel bijhoud met de app of Mijn Simyo.



Hier lees je alles over het voorkomen van hoogverbruik.
Hoi QEO,



Welkom op het Simyo Forum.



Het is altijd vervelend als je een rekening krijgt die hoger is dan je verwacht. Dat je hier wat meer uitleg over wilt kan ik begrijpen. Ik heb ook de e-mail gezien die je hebt gestuurd. Omdat ik jouw vraag hier verder oppak, wordt de mail gesloten. Zo houden we alles overzichtelijk op 1 platform :)



Jouw verbruik heb ik nagekeken. Hier vind ik terug dat je op 16 augustus buiten de internetbundel bent gegaan. Zoals Raytje heeft aangeven, heb je hierover een waarschuwingssms'je gehad. Deze krijg je op 80% en op 100%. Op het moment dat je het laatste bericht krijgt, geven we aan dat je extra MB's kan kopen. Doe je dit niet, dan ga je gebruik maken van internet buiten je bundel. Dit is redelijk vroeg in de maand al gebeurd. Heb je deze sms'jes gezien?



Wanneer je wifi signaal zwak is of wegvalt, kan jouw telefoon overschakelen op internetgebruik via ons netwerk. Als de internetoptie via Mijn Simyo aanstaat, kun je dus MB's verbruiken. Via de link die Raytje heeft gegeven in zijn bericht, vind je allerlei tips & tricks over het inzicht in jouw verbruik en hoe je binnen je bundel kunt blijven. Heb je hier nog vragen over?



@Raytje, bedankt voor de duidelijke uitleg :)



Groetjes,

Angela

Reageer