Vanochtend was zo ineens mijn internet weg. En even later merkte ik ook dat ik niet meer kon bellen. als ik bel krijg ik te horen dat ik Afgesloten ben om administratieve redenen. Dus gekeken of mijn bel minuten op waren. maar ik heb er nog meer dan genoeg. Nou heb ik gezocht op het forum. En daar bleek wat op te staan. je moest je telefoon uit en aan zetten. of een andere telefoon gebruiken nou heb ik beide meerdere malen geprobeerd. Maar zonder resultaat. Kan iemand mij helpen (ik heb een iPhone 4s)
Bladzijde 1 / 1
Hetzelfde geldt voor het aantal MB's?
Je weet dat de gegevensverwerking in je Mijn Simyo niet realtime is? Kan zomaar een halve dag - een dag achterlopen.
Geen SMS gehad dat je je quotum / quota (bijna) bereikt hebt?
Uit- en aanzetten of een andere telefoon proberen, helpen hier niet, vrees ik.
Hoi Thom1,
Je hebt in korte tijd hoge kosten gemaakt. Met internetverbruik. Dat noemen we hoogverbruik, en dan sluiten we je uit voorzorg af. Ik zal je even een email sturen met wat je kunt doen, zodat we je weer kunnen aansluiten.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.