.

Beantwoord

Naar welk e-mailadres kan ik mijn betaalbewijs sturen?

  • 30 January 2015
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

Weet iemand een e-mail adres van deze provider? Ze manen me aan voor een factuur die al twee weken geleden is betaald. Maar een e-mail adres waar een betalingsbewijs naar toe gestuurd kan worden, wordt niet verstrekt. Maar goed, dat mijn bankrekening is geblokkeerd voor automatische incasso.
icon

Beste antwoord door Ray 30 January 2015, 18:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo Alexia,

Gaat via een contactformulier. Gewoon te vinden via de servicepagina.

Maar hieronder een directe link.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waar-moet-ik-mijn-betaalbewijs-naar-toe-sture-288?c=109
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Alexia, welkom op het forum van Simyo :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Factuur. Zo proberen we het forum overzichtelijk te houden.

Raytje heeft je op de juiste manier doorverwezen. Je kunt via het contactformulier je betalingsbewijs sturen of gelijk e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Ik begrijp dat je je factuur al twee weken geleden hebt betaald. Goed dat je je e-mails in de gaten houdt.

Hoe heb je je factuur overgemaakt? Als je factuur handmatig is overgemaakt, dan wordt dit niet op de gebruikelijke manier verwerkt. Je kunt dan het beste een printscreen maken van je betaling.
Het is altijd aan te raden de automatische incasso af te wachten of via de iDEAL te betalen in de herinneringse-mail.

Is je vraag zo beantwoord?

@Raytje; bedankt voor je antwoord 😮

Reageer