Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactieNaar welk e-mailadres kan ik mijn betaalbewijs sturen?
Weet iemand een e-mail adres van deze provider? Ze manen me aan voor een factuur die al twee weken geleden is betaald. Maar een e-mail adres waar een betalingsbewijs naar toe gestuurd kan worden, wordt niet verstrekt. Maar goed, dat mijn bankrekening is geblokkeerd voor automatische incasso.
Hallo Alexia,
Gaat via een contactformulier. Gewoon te vinden via de servicepagina.
Maar hieronder een directe link.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waar-moet-ik-mijn-betaalbewijs-naar-toe-sture-288?c=109
Gaat via een contactformulier. Gewoon te vinden via de servicepagina.
Maar hieronder een directe link.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waar-moet-ik-mijn-betaalbewijs-naar-toe-sture-288?c=109
Hoi Alexia, welkom op het forum van Simyo :)
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Factuur. Zo proberen we het forum overzichtelijk te houden.
Raytje heeft je op de juiste manier doorverwezen. Je kunt via het contactformulier je betalingsbewijs sturen of gelijk e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Ik begrijp dat je je factuur al twee weken geleden hebt betaald. Goed dat je je e-mails in de gaten houdt.
Hoe heb je je factuur overgemaakt? Als je factuur handmatig is overgemaakt, dan wordt dit niet op de gebruikelijke manier verwerkt. Je kunt dan het beste een printscreen maken van je betaling.
Het is altijd aan te raden de automatische incasso af te wachten of via de iDEAL te betalen in de herinneringse-mail.
Is je vraag zo beantwoord?
@Raytje; bedankt voor je antwoord 😮
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Factuur. Zo proberen we het forum overzichtelijk te houden.
Raytje heeft je op de juiste manier doorverwezen. Je kunt via het contactformulier je betalingsbewijs sturen of gelijk e-mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Ik begrijp dat je je factuur al twee weken geleden hebt betaald. Goed dat je je e-mails in de gaten houdt.
Hoe heb je je factuur overgemaakt? Als je factuur handmatig is overgemaakt, dan wordt dit niet op de gebruikelijke manier verwerkt. Je kunt dan het beste een printscreen maken van je betaling.
Het is altijd aan te raden de automatische incasso af te wachten of via de iDEAL te betalen in de herinneringse-mail.
Is je vraag zo beantwoord?
@Raytje; bedankt voor je antwoord 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.