Mijn dochter heeft in augustus in augustus een nieuw abonnement genomen bij Tele2 met nummerbehoud. Tele2 heeft met het nummerbehoud ook haar abonnement bij simyo opgezegd. Het nummer is per begin september overgenomen. Nu krijgt ze nog steeds facturen van simyo in september, oktober en november. Kunnen jullie dat rechtzetten?
Mvg. Douwe
Bladzijde 1 / 1
Beste Simyo,
jammer dat er niet wordt gereageerd zoals op de website wordt beloofd. Ondertussen krijgen wij onterecht een brief van IMNederland over de onterecht verstuurde facturen. Hoe gaan jullie dit oplossen?
jammer dat er niet wordt gereageerd zoals op de website wordt beloofd. Ondertussen krijgen wij onterecht een brief van IMNederland over de onterecht verstuurde facturen. Hoe gaan jullie dit oplossen?
Welkom op het forum dwu3003,
Volgens onze gegevens is je telefoonnummer inderdaad per 4/9/12 uitgeporteerd. Het abonnement is helaas niet opgezegd. We zullen de openstaande facturen dichtzetten en afmelden bij IMNederland. De opzegging hebben we nu verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens is je telefoonnummer inderdaad per 4/9/12 uitgeporteerd. Het abonnement is helaas niet opgezegd. We zullen de openstaande facturen dichtzetten en afmelden bij IMNederland. De opzegging hebben we nu verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.