Skip to main content
Hallo,



Ben per 30 oktober naar een andere provider overgestapt, nu kreeg ik een email dat de nieuwe factuur klaar stond, dus was even nieuwschierig.

Wat schetst mijn verbazing, ook het abonnement staat nog op de factuur van 1 nov t/m 30 november en niet alleen de gebruikskosten van oktober, wat ik had verwacht. Mijn nummer is overgezet per 30-10-2014 en betaal al bij de andere provider.

Kan iemand hier mij uitleg over geven?



alvast bedankt,



ivo
Hallo,



Het probleem wordt opgelost. Na contact met de klantenservice. 

Was iets fout gegaan.



Ivo 
Hoi Ivop,



Welkom op het forum en wat jammer om te zien dat je ons hebt verlaten. :(



Ik heb je bericht verplaatst naar het 'factuur' subforum. Zo kan iedereen de vraag en het antwoord makkelijk vinden.



Fijn dat je ons alvast aangeeft hoe het er nu voor staat! :)



Ik zie dat onze collega's al flink met je aansluiting aan de slag zijn gegaan. Ze hebben je ook al een mail gestuurd met de oplossing. De factuur was helaas al opgemaakt op het moment dat je nummer werd overgezet. Hierdoor stonden er onterechte kosten op je factuur. Sorry daarvoor. We gaan dit uiteraard rechtzetten.



Nadat je de incasso hebt terug geboekt, zul je de aangepaste factuur ontvangen. Deze kun je voldoen via de iDEAL link in de email.



Is alle informatie zo helemaal duidelijk?

Reageer