Skip to main content
Hoe kan ik de naam op de factuur laten wijzigen, ik heb  inmiddels een klein bedrijfje en wil de telefoon kosten nu via de zakelijk hebben.

Is dit aan te passen?
Hoe kan ik de naam op de factuur laten wijzigen, ik heb  inmiddels een klein bedrijfje en wil de telefoon kosten nu via de zakelijk hebben.

Is dit aan te passen?




Hoi Rudeke,



Welkom op het forum!

Het is helaas niet mogelijk om de naam van je bedrijf op je factuur te laten zetten. Het is namelijk niet mogelijk om de naam van de contractant te wijzigen.
Hoe kan ik de naam op de factuur laten wijzigen, ik heb inmiddels een klein bedrijfje en wil de telefoon kosten nu via de zakelijk hebben. Is dit aan te passen? Hoi Rudeke, Welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om de naam van je bedrijf op je factuur te laten zetten. Het is namelijk niet mogelijk om de naam van de contractant te wijzigen.




Bedankt, ik zou dus een nieuwe prepaid / sim only abonnement moeten aanvragen en dan mijn nummer mee laten verhuizen naar het nieuwe abonnement?
Bedankt, ik zou dus een nieuwe prepaid / sim only abonnement moeten aanvragen en dan mijn nummer mee laten verhuizen naar het nieuwe abonnement?



Hoi Rudeke,



Het is niet mogelijk om binnen hetzelfde bedrijf over te stappen met nummerbehoud van prepaid naar prepaid of van abonnement naar abonnement.

Reageer