Skip to main content

Een opmerkelijk probleem(pje):
Een van onze Simyo-nummers (sim-only-abonnement) is geporteerd naar een andere provider. Dat is zowel vanuit Simyo als die andere provider prima geregeld en gecommuniceerd via adequate e-mails. Zo gaf Simyo in een mail keurig aan dat er nog een eindafrekening zou volgen: "Je krijgt de laatste factuur een maand nadat je weg bent gegaan.”

Inderdaad kwam er nu een Simyo-mail dat die laatste factuur klaarstaat in Mijn Simyo. Maarrrrr….
Het is niet mogelijk die factuur in te zien, want Simyo heeft de inloggegevens voor dat (geporteerde) nummer in Mijn Simyo al verwijderd, zo blijkt bij het inloggen met het betreffende nummer: dan volgt nu een foutmelding (het nummer ‘bestaat’ al niet meer bij Simyo...). En nee, geen typfout in nummer of wachtwoord gemaakt!
Hoe is het dan mogelijk om je laatste factuur nog te kunnen inzien?

PS: Zelfs voor het stellen van deze vraag moest ik de forum-inlog van een ander Simyo-account gebruiken, omdat ook hier inloggen met het betreffende geporteerde en nu verwijderde nummer logischerwijs niet meer mogelijk bleek...

Hoi @ErveNoever,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad niet handig dat je niet meer kunt inloggen nadat het nummer naar een andere provider is geporteerd. Als ik het goed heb, is dit een automatisch proces. Ik zal intern feedback doorgeven om te kijken of het in de toekomst wellicht anders kan. Daarnaast klopt het dat je niet kunt inloggen op het forum, omdat dit aan je Mijn Simyo account is gelinkt.

Als je mij een privébericht stuurt met de gegevens van de juiste aansluiting, kan ik deze factuur naar je mailen!

Groetjes,
Seren


Dank je wel! Privébericht is gestuurd.


Ondanks het gestuurde privébericht helaas nog geen reactie gehad...


Hoi @ErveNoever,

Bedankt voor je reactie.

Het is momenteel erg druk waardoor het helaas langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Mijn collega zal vandaag nog je privé bericht beantwoorden.

Groetjes,
Ashley


Reageer