Skip to main content
Hallo,



Onlangs ben ik overgestapt van prepaid naar simonly. Nu is mijn bundel volgens mijn tegoedpagina ingegaan maar ik heb er de factuur nog niet van ontvangen en dus nog niet kunnen betalen. Daardoor is mijn simkaart geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Graag wil ik weten hoe ik mijn factuur kan betalen/tegoed kan opwaarderen zodat ik alsnog mensen kan bellen.





mvg
Hoi Rorororo,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk om te lezen dat je overgestapt bent naar een Sim Only Abonnement. Ik kan me voorstellen dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wilt maken. Ik heb het even voor je nagekeken. Toen jij overgezet werd naar jouw abonnement, had je op jouw Prepaid aansluiting geen beltegoed meer staan. Deze was dus geblokkeerd. Met de overstap naar het abonnement, is deze blokkade niet verwijderd.



Je hebt ondertussen contact gehad met ons via de mail. Hier heeft mijn collega voor je geregeld dat de blokkade verwijderd is. Klopt het dat je ondertussen weer gebruik kunt maken van jouw simkaart? Alvast veel plezier met jouw abonnement!



Groetjes,

Angela
Ja dat klopt, ondertussen kan ik mijn simkaart gebruiken. Het is vervelend dat dit gebeurt omdat je erop rekent dat je kunt bellen als dit door de provider wordt beloofd. Met name wanneer je erachter komt dat deze 'bug' al meer dan een half jaar bij Simyo bekend is. Ik hoop daarom dat jullie het snel fiksen zodat ik de laatste ben die hier last van heeft gehad.
Hoi rorororo,



Als iedereen die zonder beltegoed overstapt naar Simyo hier last van zou hebben, zou het allang opgelost zijn denk ik. Alleen gaat dit niet bij iedereen mis. Gelukkig.

Het gebeurt soms wel en meestal niet. Dat maakt het niet minder vervelend voor diegenen die er last van ondervinden, maar de oorzaak achterhalen wordt er niet gemakkelijker op.



Ik wil je in elk geval wel excuses aanbieden voor dit ongemak.

Reageer