Skip to main content
Hallo, ik stap over naar een andere provider met nummerbehoud, en de overname staat gepland op 8-7-16. Echter gaat mijn maand bij Simyo steeds in op de 1e. Hoe werkt dit met betaling? Hoef ik dan maar 7/31 van de maand juli te betalen?



Met vriendelijke groet,



Michiel
Hoi mmavanbuuren,



Welkom op het Simyo forum, jammer genoeg ook direct een afscheid 😞.



Voor zover mij bekend wordt op de eindafrekening alles keurig t/m het moment van overname geregeld, eventueel teveel betaalde bedragen krijg je terug op je rekening, eventueel verschuldigde bedragen (overschrijding bundels etc.) worden hierop in mindering gebracht uiteraard.



Jammer dat je weggaat.... Simyo is toch niet voor niets 7 keer op rij tot de beste mobiele provider van Nederland uitgeroepen door de Consumentenbond.
Hoi mmavanbuuren,



Welkom op het Simyo forum, jammer genoeg ook direct een afscheid 😞.



Voor zover mij bekend wordt op de eindafrekening alles keurig t/m het moment van overname geregeld, eventueel teveel betaalde bedragen krijg je terug op je rekening, eventueel verschuldigde bedragen (overschrijding bundels etc.) worden hierop in mindering gebracht uiteraard.



Jammer dat je weggaat.... Simyo is toch niet voor niets 7 keer op rij tot de beste mobiele provider van Nederland uitgeroepen door de Consumentenbond.




Bedankt voor dit antwoord!



Ik ben jarenlang tevreden klant geweest bij Simyo, maar ik was na 4 jaar toch echt toe aan een nieuwe telefoon en die kan ik los niet betalen 😉
Hoi mmavanbuuren,



Welkom op 't Simyo Forum, helaas zullen we snel weer uit elkaar gaan...



Als je nummerbehoud aan hebt gevraagd dan zullen alle kosten in rekening worden gebracht tot en met de dag dat je wordt overgezet naar een andere provider. Je betaalt dus enkel tot de dag dat jij vertrekt. We zullen je natuurlijk niet belasten met kosten terwijl je al weg bent.



De kosten in een dergelijke situatie zullen enkel bestaan uit de dagen waarin je nog bij Simyo was in de desbetreffende maand.



Indien we alsnog wat in rekening hebben gebracht, neem dan contact met ons op. Wij zullen het dan meteen rechtzetten!



Franswon, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer