Skip to main content
Door een zakelijk abonnement bij een andere aanbieder moet ik nog tot 20 november wachten tot ik kan overstappen op de Simyo-diensten, geen probleem.

In tussentijd krijg ik een nieuwe simkaart thuis met het verzoek deze tussen ontvanstdatum en overstap te ' activeren' . Dat heb ik maar direct gedaan en de simkaart toe weer opgeborgen tot 20 november.

Nou rekent Simyo (hierdoor) vanaf augustus al abonnementskosten terwijl ze goed weten dat mijn abbonnement pas op 20 november wordt overgezet!!

(Waarbij ze ook nog een keer aangeven: indien u belt voordat u bent overgestapt kunt u veel hogere tarieven verwachten!!)

Dit kan echt niet, Graag een passende oplossing!!
Hoi Krisr,



Wat vervelend dat je denkt dat Simyo al abonnementskosten berekend in afwachting van je overstap.



Omdat je de simkaart hebt geactiveerd, heeft Simyo automatisch de eenmalige aansluitkosten in rekening gebracht. Als je inlogt op Mijn Simyo, zul je ook zien dat je abonnement nog helemaal niet in is gegaan. 🙂



Als je je factuur er bij pakt, zul je ook zien dat hier alleen de aansluitkosten worden aangeduid en geen abonnementskosten 🙂



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer