Skip to main content
Ik ging buiten bundel met internet vebruik en wijzigde mijn bundel van internet-200 naar internet-2000 op Augustus 28.

Nu staat In mijn factuur voor Augustus:

ingternet-200: 0 EUR

ingternet-2000 : 14 EUR

buiten-bundel kiosten: 6.76 EUR



De vraag is waarom moet ik in buiten-bundel kosten en internet-2000 bij elkaar betalen ? Als ik de internet-2000 in Augustus betaal dan zijn internet verbruik wel binnen die bundel.
oke, uitgelegd in https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/waarom-mijn-factuur-onjuist-29203 :



"Je betaald de vaste kosten (bundels vooruit) en eventuele extra kosten (buiten de bundel ) achteraf."



bedankt
Hoi VitaliiZ,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik zie dat je je eigen vraag al hebt beantwoordt! 🙂 Je hebt helemaal gelijk, ja. Omdat je je bundels aangepast hebt (van 200 minuten + 200 MB's, naar 200 minuten + 2000 MB's) zie je op je augustus factuur dat je alvast de nieuwe bundels betaalt voor september. Dat komt omdat je altijd een maand eerder betaalt voor de bundels. Zo betaal je in oktober voor november, in november voor december, enzovoorts.



Je buitenbundelkosten echter, betaal je wel gewoon in de huidige maand. In augustus betaal je dus de buitenbundelkosten van augustus.



Kortom: op je augustus factuur staan de volgende dingen: je bundels van september, en je buitenbundelverbruik van augustus.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer