.

Beantwoord

Mobiel internetkosten

  • 20 January 2013
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Badge
Betreft factuur 23005939 van klantnummer 885035.

Op de betreffende factuur staat €5,99 aan internetkosten.
Deze optie staat in het online menu uit dus er kan nooit geen mobiel internetverkeer mogelijk zijn.

Na telefonisch contact met Simyo blijkt het dat dat inderdaad niet klopt omdat vanaf de aanvang van het abonnement deze optie UIT staat.
We krijgen de toezegging dat het bedrag zo snel mogelijk terug gestort zal worden.

We zijn inmiddels bijna VIER MAANDEN verder en tot op heden hebben wij nog niets ontvangen.

Enig idee wanneer dit wel gaat gebeuren?

Voorts word er met enige regelmaat 25ct voor een sms naar UK afgeboekt.
Dit heeft schijnbaar te maken met facetime van Apple.

Ik vind het vreemd dat Simyo zonder dat het ergens in beeld komt toestaat dat er een sms naar het buitenland gaat.

Zouden jullie dit aub willen blokkeren of vergoeden zoals T-Mobile doet?

M.vr.gr.
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 10:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lydia S,

Je verhaal klopt. Ik zie dat de verrekening helaas nog niet heeft plaatsgevonden. Ik heb de verrekening alsnog laten uitvoeren. Je zult de verrekening van € 6,01 kunnen terug zien op je volgende factuur. Excuses voor het ongemak.

Simyo vergoed de sms naar Engeland n.a.v. Facetime of iMessage niet, omdat dit toestelgerelateerd is. T-mobile doet dit wel, omdat zij een overeenkomst hebben met Apple om het toestel te leveren.

In dit topic kun je meer informatie vinden over het sms bericht n.a.v. Facetime of iMessage.

Groetjes,

Alex

Reageer