Skip to main content
Mijn nieuwe factuur (no. 22956913; Simyo Sim Only met Mobiel Internet) toont extra kosten voor gebruik van mobiel internet twv. €10,07.

Dit, terwijl ik meteen na het ontvangen van de sms dat mijn internetbundel volledig verbruikt is mijn DATA en 3G heb UITgezet. Dit laatste uiteraard juist om extra kosten te voorkomen.



Kortom, de laatste week van augustus heb ik NIET mobiel mail opgehaald, noch verstuurd. NIET geWhatsAppt. GEEN Wordfeud. Niks. Nop. Nada.

TOCH kosten.



Ik ben erg benieuwd naar wie hier een verklaring voor heeft. Dit kan nl. niet liggen aan het door apps oid verbinding leggen met internet zonder dat een mens in aanraking komt met een smartphone (iPhone 3GS). Want nogmaals, zowel 3G als DATA stonden UIT.



Iemand..?
Kijk even op de factuur waarneer dit verbruik buiten de bundel is. Het is mogelijk dat deze al voor het ontvangen van de SMS heeft plaats gevonden. Simyo verwerkt zijn gegevens met een vertraging geloof ik. Daardoor zou de sms iets te laat geweest kunnen zijn!
Welkom op het forum Sandertje,



Zoals Groentjuh hierboven aan geeft kan het internet verbruik, voor het uitzetten van je mobiele data via je telefoon, hebben plaats gevonden. Zo zie ik aan je verbruik dat het meeste internet verbruik tot 22/8 heeft plaats gevonden. Er heeft nog wel (slechts 1) sessie op 28/8 plaats gevonden. Uit je analyse blijkt ook wel dat dit verbruik zou kunnen kloppen (laatste week van augustus). Je moet daarom goed kijken naar de datum van het verbruik.



Het klopt ook dat het verbruik soms met een vertraging wordt verwerkt.



Groetjes,



Alex

Reageer