Hallo allemaal.
Vanmiddag is het mobieltje van mijn dochter geblokkeerd wegens hoogverbruik.
Echter heeft zij nog 232 belminuten/sms en internet kan zij alleen via wifi.
Bellen kan ik pas maandag weer en dan heeft zij hem weer nodig als zij naar school moet, die zit namelijk bijna 30 km verderop.
Hoe los ik dit nu op?
Mvg
Martien Kuster
Bladzijde 1 / 1
Wachten tot maandag dan contact opnemen met klanten service weekend zijn ze gesloten
Hey Martien,
Volgens onze gegevens is jouw aansluiting reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen dat jouw dochter hier inmiddels gebruik van kan maken?
Volgens onze gegevens is jouw aansluiting reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen dat jouw dochter hier inmiddels gebruik van kan maken?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.