Skip to main content
Op de factuur van mijn dochter staat dat ze mij een MMS heeft gestuurd à €0,50. Hierover twee vragen:



1. Zij heeft er niet een verstuurd, en ik heb ook nooit een MMS van haar ontvangen. Hoe kan dit toch op de factuur verschijnen?

2. Waarom staat er achter die ene MMS 00:00:00 aan tijds aanduiding en wordt er evengoed 0,50 in rekening gebracht?



Vriendelijke groet
Hoi Gozewina, welkom op ons forum :)



Enkel wanneer er een MMS wordt verstuurd kan dit in het verbruik en dus op de factuur terecht komen. Ik ben bang dat die MMS echt is verstuurd. Een MMS is niet altijd een foto, dus het kan kloppen dat het lijkt dat je er niet 1 gekregen hebt. Een MMS kan namelijk bestaan uit tekst, geluid, een plaatje of een stukje video, of een combinatie van deze soorten.

In januari zijn er ook 2 verstuurd zie ik in de verbruiksgegevens. Misschien is het mogelijk om MMS uit te zetten in de telefoon van je dochter?



Het sturen van een MMS wordt op de factuur net zo weergegeven als een SMS:

Datum_______Tijd_____Bestemming____________Tijdsduur Bedrag

22-02-2014___21:12___MMS naar 06XXXXXXXX__€ 0,50



Subtotaal (incl. BTW)_________________________€ 0,50



Alleen bij bellen wordt er een tijdsduur aangegeven, want het sturen van een MMS of SMS kent geen tijdsduur. Een tijdstip wordt altijd weergegeven.
Dank voor het antwoord.



Ik zal samen met haar  verder in haar telefoon duiken om te ontdekken waar het fout gaat....
Dank voor het antwoord.



Ik zal samen met haar  verder in haar telefoon duiken om te ontdekken waar het fout gaat....




Hoi Gozewina,



Zou je willen laten weten als je erachter bent wat de oorzaak is? Daar zijn we erg benieuwd naar. Wat voor telefoon gebruikt je dochter eigenlijk?

Reageer