Skip to main content

.

Ik verlengde mijn abo. Binnen 14 dgn heb ik dit herroepen. De annulering is bevestigd door Simyo. Nu word ik gefactureerd voor de oude en de nieuwe - geannuleerde - bundel. Dat is toch niet goed?
Hoi Nicoklaas,



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat jouw oude bundel door is blijven lopen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en er is daar zeker wat fout gegaan. Ik heb dit gelijk doorgezet naar de technische afdeling. Zij hebben de bundel voor je beƫindigd. Ik zorg ervoor dat je voor deze bundel uiteraard niet hoef te betalen.



De bundel staat overigens op de factuur van januari, maar die kan ik helaas niet meer aanpassen. ik zal het bedrag wat je tegoed krijgt op de factuur van januari in mindering brengen. Vind je dit een goede oplossing?



Groetjes,

Caspar
Dank je wel Caspar, ik vertrouw er op dat alles goed komt.
Hoi Nicoklaas,



Namens Caspar zeg ik: graag gedaan 😃 Ik vertrouw daar ook op.



Groetjes,

Jihane

Reageer