Skip to main content

.

Ik had een betaalachterstand, deze heb ik gister (te laat) betaald. Ik heb daarna een SMS van jullie ontvangen, dat mijn betaling is ontvangen en verwerkt. Wanneer kan ik verwachten dat mijn internet het weer doet?
Vaak helpt het in dat geval om de telefoon even een keer te herstarten, als de betaling inderdaad verwerkt is zou je weer internet moeten hebben.
Thanx @Musicboyjur, Ik heb dat al enkele keren geprobeerd. Ik heb ook gebeld met Simyo om te kijken of ze het zo kunnen deblokkeren, maar ze zei dat ik 3 werkdagen moet wachten. Dus ik baal, maar het is niet anders.
Hoi Alyt,



Welkom op het Simyo forum!



Ik heb de betaling even nagekeken en alles is ondertussen binnen. Ik heb de blokkade nu handmatig van je simkaart gehaald. Als je je toestel opnieuw opstart dan werkt alles weer!



Groetjes,



Kevin

Kunt u bij mij kijken of de blokkade opheffen?

 


De facturen zijn betaald 


Hoi Ojihan,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je aansluiting weer actief is 😊

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, let us know!

Groetjes,
Bas


Reageer