Mijn bundels liepen namelijk maar van 01-10-2017 - 17-10-2017?
Terwijl deze nu weer lopen van 01.11.17 - 30.11.17.
De buiten de bundel kosten waren enkel op 17, 18 en 19 oktober. Daarna was alles weer binnen de bundel. Terwijl ik onbeperkt bellen heb en 4000MB.
Na wat stress en uitpluizen denk ik er achter te zijn wat er mis is gegaan. Want het lijkt op een technisch/communicatie probleempje tussen providers.
Ik heb namelijk een overstap met nummerbehoud gepland bij Tele2. Deze moest gebeuren op 16 oktober, alleen is niet doorgegaan. Een 2e poging is ook mislukt, de 3e staat nu op 3 november. Tele2 kan niet aangeven waarom het mislukt. Ik wacht ook nog op de simkaart etc. Kortom een zooitje daar bij Tele2 (nu al spijt).
Ze verzekerde mij echter dat Simyo pas gestopt zal worden bij een succelvolle portering van mijn nummer. En activatie van Tele2 abonnement.
Wat er nu denk ik is misgegaan, is dat jullie/Simyo op de geplande dag 16 oktober door een fout, onterecht toch mijn abonnement hebben stopgezet. En deze na 3 dagen weer hebben aangezet?
Het is bijv. onmogelijk om 3 dagen buiten de bundel te bellen met een onbeperkt bellen bundel, waarna deze weer binnen de bundel verder gaat. Op 19 oktober is er zelfs zowel buiten als binnen de bundel gebeld. (Géén 0900 nr's!).
Ik heb ook nooit email of sms van jullie gehad dat mijn abonnement zou stoppen etc. Of dat ik buiten de bundel aan het bellen/internetten was.
Kortom, hier gaat technisch iets goed mis.
Graag hoop ik dat jullie hier even kunnen induiken en dit kunnen rechtzetten. Geeft mij nogal veel stress en zonde van de tijd. Helaas kan ik Tele2 niet meer annuleren, tenzij de 3e poging ook mislukt geloof ik.
Alvast bedankt.
Mvg,
Lillie
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie