Skip to main content

.

Hallo, mijn abo is 21, pmnd.



Nu heb ik een nota van 138,- zonder specificatie van de kosten buiten de bundel

faktuur : ****9599



06********



Gaarne opheldering.

Gratis 1200 nummer is ook een farce, er wordt doorverwezen naar 0,35 per minuut.

Ook een rip off, ben blij dat ik van jullie af ben
Welke specificatie wil je zien dan, en om welke maand gaat het? 

Ik zit zelf buiten mijn bundel en in mijn factuur staan daar de servicenummers bij waardoor ik buiten mijn bundel ben gekomen. Gaat het om internet of belkosten of kun je dat juist niet zien.



p.s.

Het telefoonnummer 1200 is vanaf een Simyo aansluiting altijd gratis.

Vanaf een vaste aansluiting is 0900-8090 35 cent per gesprek en niet per minuut.
Hoi rayz,



Op Mijn Simyo kun je op het tabblad 'Facturen' je specificatie downloaden. Daarop kun je zien dat je in december nog een belbundel van 300 minuten/sms had, en dat je best veel buiten je bundel hebt gebeld. Dit kost €0,31 per minuut en verklaart voor het grootste deel je hoge factuur.



Verder deel ik de p.s. met Martijn®️; als je met je Simyo simkaart naar 1200 belt, bel je gratis naar onze klantenservice.

Ook al zou je met 0900-8090 bellen, dan is dat €0,35 per gesprek, in plaats van per minuut.

Reageer