Skip to main content

.

Vanmorgen bundel aangepast per 1 november 2022,   van 300 minuten naar onbeperkt. Kosten nieuwe bundel 2 euro meer. Nu al 2 euro meer bij rekening oktober voor bundel vanaf november. Let op: ook 2 x 2 euro voor extra minuten dat is wel goed. dus: 2 euro te veel op rekening oktober. hoort geen 11.09 te zijn maar 9.09 euro.

Ik hoor graag dat het weer in orde is. bellen kan niet want simyo heeft vandaag geen telefonische helpdesk

vr gr 

@jackbreedveld Het is niet nodig een zelfde vraag op meerdere plekken op het forum te stellen. Dit heeft geen zin en werkt verwarrend.

@Amy @Roeqajja Deze vraag werd ook hier gesteld.

Bij Simyo betaal je de bundels altijd vooraf. 

Hoi @jackbreedveld,

Bedankt voor je bericht. Wat @Ray zegt klopt inderdaad, je betaalt bij Simyo je bundels altijd vooraf. Vandaar dat je dit al terug kunt zien op je factuur. De factuur wordt echter pas volgende maand afgeschreven. Dankjewel voor je hulp, Ray 😊.

Goed dat je dit even doorgeeft @RicoK, bedankt!! Het is inderdaad niet de bedoeling dat er meerdere topics worden gestart met dezelfde vraag om verwarring te voorkomen. 

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

@RicoK 

Wat ben jij scherp zeg!  maar ik weet dat uiteraard wel, probleem is dat ik het onder naar mijn mening verkeerde titel geplaatst vandaar dat ik het nog een keer onder titel facturen heb geplaatst, wilde de andere weg halen maar dat kan ik niet vinden hoe dat moet…..waarschijnlijk kan dat gewoon niet, had dat wel gekund dan had het er niet 2 x gestaan. 

@jackbreedveld hahaha, je eigen post liken 😂🤣

Binnen het uur, misschien twee uur, na plaatsing kun je je post bewerken door op de drie puntjes te klikken. Als je kunt bewerken kun je je post ook leeg halen. Inderdaad verwijderen kan niet.

@RicoK     idd verwijderen kan niet………...

@jackbreedveld en daar is bewust voor gekozen, omdat elke vraag en reactie/antwoord van hulp kan zijn voor anderen.

@RicoK  behalve als je iets dubbel gepost hebt dan krijg je een standje…...(-:

Hoi @jackbreedveld,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het andere topic zojuist verwijderd om verdere verwarring te voorkomen 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

@Roeqajja  was foutje maar kan deze post ook al niet verwijderen dan maar een onzin berichtje. Wel echt lastig dat je je eigen post niet kunt verwijderen, deze had dus verwijderd moeten worden

Reageer