.

Beantwoord

Mijn Factuur klopt niet, hoe kan dit?

  • 11 January 2015
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten van €14,00 per maand, 1000 MB en 100 bel/sms. In november aansluitkosten betaald (14,99) en nu, factuur van december kost het me meer dan 25,00! Dit klopt niet volgens mijn contract
icon

Beste antwoord door Ruud 13 January 2015, 10:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op de eerste faktuur van een nieuw abonnement staan altijd dubbele abonnementskosten, namelijk voor de eerste maand en voor de daaropvolgende maand (vooruitbetaling). Is dit soms een verklaring?
@scotsman het verklaart het niet echt, aangezien mijn abbonement 14,00 is en dus zou het 28,00 moeten zijn in de eerste maand en niet 25, nog wat
Op je factuur staat toch omschreven waar de betreffende kosten voor zijn?

En zoals Scotsman al zei zou best kunnen. Als je abonnement iets later in de eerste maand is geactiveerd betaal je vanaf die datum en is het niet precies 2 x €14,-

Maar ik kan je factuur niet inzien dus zeker weten doe ik dat niet 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi janinehey,

Welkom bij Simyo en op ons forum!

Ik zie dat Scotsman en Raytje je vraag al volledig correct beantwoord, hebben. In jouw geval is het een combinatie van beide. En de dubbele abonnementskosten van Scotsman
Op de eerste faktuur van een nieuw abonnement staan altijd dubbele abonnementskosten, namelijk voor de eerste maand en voor de daaropvolgende maand (vooruitbetaling).
en de naar rato berekening van Raytje
Als je abonnement iets later in de eerste maand is geactiveerd betaal je vanaf die datum en is het niet precies 2 x €14,-


Nu hebben wij daar een gerenommeerd acteur voor ingehuurd om je hier alles over uit te leggen;), Daarvoor kun je deze link gebruiken.

Als je nu op je Mijn Simyo naar je factuur kijkt, is je dan alles duidelijk?

@Scotsman en Raytje, dank voor jullie hulp!
Reputatie 5
Badge +11
Je legt mij, als
gerenommeerd acteur

zo wel wat druk op de schouders, -Ruud... 😉
Hartstikke bedankt allemaal! Ik weet nu waardoor het kan, dankzij jullie hulp. Ik waardeer het enorm! 🙂
Graag gedaan :)

En heb je nog eens een vraag, je weet ons te vinden 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi janinehey,

Goed om te horen dat het nu allemaal duidelijk is. Kwam het soms door die acteur? ;)

We hopen je graag terug te zien op het forum.

Reageer