Skip to main content
Mijn telefoon is afgesloten vanwege hoogverbruik. Vandaag is de rekening daarvoor geincasseerd. Wanneer kan ik weer bellen en internet gebruiken?



Fijne dagen :)



Justin89
Hoi justin89, welkom op het Simyo forum!



Wat een engelen geduld zeg, dat je langer dan een maand hebt gewacht op de incasso. Omdat je in december al nieuwe bundels hebt gekregen en ik zie dat je betaling wordt verwerkt, heb ik je aansluiting weer hersteld. Als je je telefoon uit/aan zet, is de blokkade van je simkaart af en kun je er weer gebruik van maken 🙂.



Ik zie dat de blokkade tot stand is gekomen doordat je heel veel internet hebt verbruikt in november. Simyo heeft een aantal blog geschreven om dit in de toekomst te voorkomen. Lees ze hier en hier. Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het niet meer voor hoeft te komen.



Heb je iets aan die tips?
Hallo Tiury,



Ik heb hetzelfde probleem als Justin. Mijn factuur is betaald op 24 december. Zou je mijn verbinding kunnen herstellen?



Alvast bedankt!
Hoi Tuan,



Welkom op het forum.



Je aansluiting is inderdaad afgesloten in verband met Hoogverbruik. Ik zie dat je hebt gekozen om de incasso van de factuur af te wachten. Dit is de reden waarom je simkaart nog steeds geblokkeerd is.



Bij Hoogverbruik wordt de blokkade ongedaan gemaakt als je de instructies opvolgt die je van ons per e-mail ontvangt. We verzoeken je namelijk om een vooruitbetaling te doen. In dit topic vind je meer informatie over Hoogverbruik en de bijbehorende procedure.



Ik heb zojuist je simkaart gedeblokkeerd. Je mag je toestel uit en aan zetten om deze weer te kunnen gebruiken.





Ben je hiermee geholpen?
Hallo Tiury,



Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. was ook afgesloten wegens hoogverbruik, maar rekening is gister geincasseerd. Op mijn simyo kan ik ook zien dat de betaling bij jullie verwerkt is. Word ik dan vandaag nog aangesloten of duurt dit nog even?



Groetjes,



Aimee
Hoi aimee1989, welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je gisteren ook telefonisch contact hebt gehad met een collega. Je factuur is inderdaad betaald. Ondertussen is je betaling ook verwerkt en je blokkade opgeheven.



Heb je inmiddels al kunnen bellen? 🙂
Beste medewerker van Simyo,



Bij mij is hetzelfde gebeurd. Vandaag is het geld van m'n rekening afgeschreven, dus wanneer kan ik weer bellen etc?



Groet,

Tim
Hoi Henkroos, welkom op het Simyo forum :)



Je aansluiting was eenzijdig geblokkeerd door hoogverbruik. Ik zie dat je niet meteen betaald hebt via de iDEAL link op Mijn Simyo. Je hebt gewacht tot je factuur werd geïncasseerd. Het kan natuurlijk ook op die manier :$



Je betaling is inmiddels verwerkt. Als je nog niet kan bellen, dan kun je het beste je telefoon uit- en aanzetten. Op deze manier kan je simkaart zich opnieuw aanmelden 🙂 Ook helpt het soms om je simkaart even uit je telefoon te halen en er weer opnieuw in te doen.



Laat je weten of het lukt?

Reageer