Skip to main content
Hallo,



Mijn factuur van November heb ik per ongeluk terug geboekt. Excuus daarvoor!

Nu heb ik gelezen dat ik een mail zou krijgen om alsnog te betalen maar mijn email klopte toen nog niet!



Help ik wil niet naar het incasso bureau!



Ik hoop snel wat te horen!



Mvg
ik bedoel mijn factuur van Oktober!
hoi,



fijn dat jullie mij hebben geholpen bij dit probleem.. Niet dus!

Er wordt beloofd op de site binnen 1 werkdag reactie te krijgen.

Fijn hoor!! nu moet ik 40 euro extra dokken door een gedeelte mijn fout maar ook een gedeelte jullie fout!

Graag hoor ik een redelijke oplossing want hiermee ga ik niet akkoord!
Hoi Geranda,



Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je niet direct een reactie krijgt. We zijn echter ook telefonisch bereikbaar voor dit soort vragen. Het is uiteindelijke wel de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste email adres door te geven. Daarnaast was de uiterlijke betaaldatum 24/12/12. Je bericht op dit forum dateert van een week geleden. Wanneer we binnen 1 werkdag hadden gereageerd, dan hadden we je ook moeten mededelen dat de factuur al was doorgezet naar het incassobureau.



Groetjes,



Alex
Hallo Alex,



Ik snap het ik heb de rekening ook betaald van het incasso bureau. Nu krijg ik een mail dat mijn nummer wordt geblokkeerd. Ik heb de rekening eergisteren betaald en gisteren gebeld dat ik hem heb betaald. Nu krijg ik vandaag een mail dat de rekening niet is betaald en dat mijn nummer wordt geblokkeerd. Ik ben erg teleurgesteld!





Geranda.
Geranda houd moed.

En betaal voortaan gewoon op tijd.

Ik heb een automatische afschrijving laten regelen.

Stuk makkelijker.

Geen omkijken naar.
Hallo Alex,



Ik snap het ik heb de rekening ook betaald van het incasso bureau. Nu krijg ik een mail dat mijn nummer wordt geblokkeerd. Ik heb de rekening eergisteren betaald en gisteren gebeld dat ik hem heb betaald. Nu krijg ik vandaag een mail dat de rekening niet is betaald en dat mijn nummer wordt geblokkeerd. Ik ben erg teleurgesteld!





Geranda.




Hoi Geranda,



Je aansluiting is gedeblokkeerd. Simyo heeft het bericht ontvangen dat het bedrag is betaald aan IM Nederland.

Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer