Ik krijg een aankondigings mail met een x bedrag, maar in de app is dit bedrag veel lager. Hoe komt dat?
Mijn eerste factuur klopt niet, wat nu?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt aan de hand van het nummer wat gekoppeld is aan je account hier op het Forum en ik zie dat dit je eerste factuur is. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger dan de rest van je facturen, dit is omdat je namelijk altijd één maand vooruit betaald bij ons. Je abonnementskosten zijn € 17 per maand (€ 8,00 toestelkrediet, € 5,00 belbundel en € 4,00 internetbundel). Omdat dit de eerste maand is dat je abonnement is ingegaan, betaal je uiteraard nog voor de maand zelf. Je betaalt op deze factuur dus de abonnementskosten van september én oktober. De abonnementskosten van september worden naar rato berekend. Voor september betaal je dus niet de volledige abonnementskosten (€ 17), maar slechts € 15,87. Als je € 15,87 en € 17 bij elkaar optelt dan kom je uit op een bedrag van € 32,87 en dit staat ook op je factuur. Vanaf volgende maand betaal je wel €17 aan abonnementskosten.
Ik zie dus niet terug dat je factuur € 38 is, zou je dit nogmaals willen nakijken? Als dit niet klopt, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zoek dit dan voor je uit!
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.