Skip to main content

.

Ik krijg een aankondigings mail met een x bedrag, maar in de app is dit bedrag veel lager. Hoe komt dat?

Kun je iets specifieker zijn?

Ontbreekt er een post?
Ontbreekt er BTW?
Is een bepaalde post anders?
Gaat het over dezelfde factuur (maand)?

Het gaat over de eerste factuur over de eerste volle maand. Het bedrag in de mail is 38, op de factuur 18. Het gaat volgens mij om dezelfde factuur, want ik zie niet waarom in de mail een andere factuur zou worden aangekondigd dan de eerste die in Mijn Simyo staat .

Dat is een verschil van 10. Kan dit  niet de abonnementskosten voor een volgende maand zijn?

38 min 18 is 20. Alles goed verder Wim?

Je hebt gelijk. 

Hoi @Philip S,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt aan de hand van het nummer wat gekoppeld is aan je account hier op het Forum en ik zie dat dit je eerste factuur is. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger dan de rest van je facturen, dit is omdat je namelijk altijd één maand vooruit betaald bij ons. Je abonnementskosten zijn € 17 per maand (€ 8,00 toestelkrediet, € 5,00 belbundel en € 4,00 internetbundel). Omdat dit de eerste maand is dat je abonnement is ingegaan, betaal je uiteraard nog voor de maand zelf. Je betaalt op deze factuur dus de abonnementskosten van september én oktober. De abonnementskosten van september worden naar rato berekend. Voor september betaal je dus niet de volledige abonnementskosten (€ 17), maar slechts € 15,87. Als je € 15,87 en € 17 bij elkaar optelt dan kom je uit op een bedrag van € 32,87 en dit staat ook op je factuur. Vanaf volgende maand betaal je wel €17 aan abonnementskosten.

Ik zie dus niet terug dat je factuur € 38 is, zou je dit nogmaals willen nakijken? Als dit niet klopt, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zoek dit dan voor je uit!

Bedankt voor je hulp @wimj12, dit wordt enorm gewaardeerd. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt Roeqajja

Ja daar heb ik wat aan. Nu is het duidelijk. Inderdaad staat in de mail € 32,87, voor de snelheid heb ik een heel bedrag ingetypt, maar kennelijk niet goed bekeken.

Top, bedankt

Reageer