Skip to main content
Contract beëindigd per 1 mei dat betekend dat jullie niet nog een maandbedrag in rekening kunnen brengen!

Ik heb zelfs een bericht van jullie gehad dat alleen de gebruikskosten van april in rekening gebracht werden.

Graag per omgaande bericht. Ik ga de incasso tegenboeken!
Hoi marijke1601,



Ik heb je gegevens even bekeken en je factuur erbij gepakt. Op 1 mei ben je overgestapt naar een andere provider. Er staan daarnaast inderdaad abonnementskosten op je factuur voor de maand mei van € 12. Ook staan er verbruikskosten op van € 16,63.



Helaas kunnen we de factuur niet meer aanpassen. De incasso vindt eind deze week plaats. Ik raad je aan om de incasso niet tegen te houden. Wat ik kan doen is een terugbetaling aanvragen bij mijn collega's van finance. Zij gaan dan de € 12 die teveel is terugstorten. Sorry voor het ongemak. De abonnementskosten van mei hadden er niet op horen te staan.



Kan ik doorgeven aan mijn collega's dat het een terugbetaling wordt?
Prima, maar hopelijk duurt dat niet te lang dan. Ik heb meerdere berichten gezien van mensen die nog zitten te wachten op de terugbetaling.
Hoi marijke1601,



We zullen er voor zorgen dat het geld zo snel mogelijk op je rekening staat. Het is per geval verschillend waarom het langer duurt, maar over het algemeen ontvang je het geld binnen 3 weken.



Groetjes, Tiury

Reageer