Skip to main content
Hallo!



Ik krijg regelmatig smsjes van Simyo dat er "minimaal 5 MB data verbruikt is zonder internetbundel".

Nu heb ik vorige maand blijkbaar 480MB aan internet buiten mijn bundel betaald terwijl ik WEL een internetbundel heb.



Incasso terugvragen? Hoe oplossen?

Hebben meerdere mensen hier last van? Of is dit normaal?



Ik hoor jullie reacties graag!



Alvast bedankt!
Hoi jasper88,



Welkom op het forum :)



Er is iets niet helemaal goed gegaan 😞 Door onbekende oorzaak zijn je bel- en internetbundels nooit geactiveerd. Dat betekent dat al je verbruik verrekend is tegen het buiten bundel tarief. Dat is een slordige fout vanuit ons waarvoor ik je graag excuses aanbied.



Ik heb een mail naar onze technische afdeling gestuurd. Zij zullen zo snel mogelijk je bundels activeren. We gaan nu al je verbruik controleren en dit verrekenen tegen de 300 belminuten en 500 MB bundels. Als we dit gedaan hebben, zullen we je een uitgebreide e-mail hierover sturen. Hierin zullen we de berekening laten zien en je er een duidelijke uitleg over geven. Je kunt er vanuit gaan dat we je dus tegemoetkomen in de onterecht, gemaakte kosten 🙂 Je zult naar alle waarschijnlijkheid vandaag de e-mail ontvangen.



Heb ik je het zo goed uitgelegd of heb je misschien nog ergens vragen over?
Hoi Dries,



Bedankt voor je reactie en oplossing.

Ik vind het een prima oplossing en zie de email tegemoet.



Ik hoop dat we dit vlot kinnen afhandelen.



Groetjes, Jasper
Hoi Dries,



Bedankt voor je reactie en oplossing.

Ik vind het een prima oplossing en zie de email tegemoet.



Ik hoop dat we dit vlot kinnen afhandelen.



Groetjes, Jasper




Hoi jasper88,



Je bundels zijn gister geactiveerd. We hebben de onterechte kosten voor je verrekend, behalve die van de factuur van maart. Die is al geïncasseerd. We willen je daarom vragen om die bij je bank te storneren. Je ontvangt dan een geautomatiseerd bericht, een betaalherinnering. Deze kun je negeren 🙂 Je ontvangt daarna de paypermail met het aangepaste bedrag. Op Mijn Simyo kun je onder de tab Facturen je facturen inzien.



Een Backoffice medewerker heeft je hier ook een e-mail over gestuurd. Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder! 🙂

Reageer