Skip to main content

.

ik heb bijna een week geleden een contract met jullie geopend en mijn contract is al geblokkeerd zonder waarschuwingen, niets. ik gebruik dit nummer om mee te werken en ik krijg vrijdag betaald van het werk, dus ik kan de volledige betaling doen of de € 100 op vrijdag, maar zonder kennisgeving is het niet logisch

Hoi Hoyadacilkedawas, 

Welkom op ons forum! 

Als je bij ons in korte tijd hoge kosten maakt, dan blokkeren we je uit voorzorg. Dat is enerzijds om te voorkomen dat de kosten te ver oplopen, en anderzijds om te voorkomen dat deze hoge kosten niet betaald worden. Om gedeblokkeerd te worden dien je de helft van het totaal openstaande bedrag te voldoen. Dit staat ook allemaal in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. 

Ik kan je op dit moment helaas niet deblokkeren. Daarvoor zal je een aanbetaling moeten doen. Ik snap dat het voor jou erg vervelend is, maar hoop wel op je begrip voor onze kant van het verhaal. 

Als ik je nog ergens mee kan helpen, let me know :blush:

Groetjes, 
Bas


Reageer