Ik had een achterstallige betaling die inmiddels al bijna een maand weer helemaal  bij is. Me bundel van deze maand staat nog steeds op hetzelfde, omdat ik stomweg niet kan bellen door jullie slordigheid!  Als ik nu probeer te bellen hoor ik nog steeds de computer stem: uw nummer is om administratieve redenen afgesloten blablabla. Ik heb even op het forum gekeken en nou blijkt uit VELE andere topics dat jullie even mijn simkaart opnieuw op het netwerk moeten aanmelden. Zouden jullie dit ook even bij mij kunnen doen.
Alvast hartelijk dank
Bladzijde 1 / 1
Beste Leroyhettema,
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld, wij verzoeken je om het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen moeten zijn. Overigens hebben we de achterstallige betaling pas op 18 juni ontvangen, pas hierna is ook de aansluiting gedeblokkeerd.
Groetjes,
Manisha
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld, wij verzoeken je om het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen moeten zijn. Overigens hebben we de achterstallige betaling pas op 18 juni ontvangen, pas hierna is ook de aansluiting gedeblokkeerd.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.