.

Beantwoord

Meldtekst bij "Activeren van je bankrekening"

  • 19 November 2012
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb mijn bankrekeningnummer aangepast. Wanneer ik nu het nieuwe nummer wil activeren staat in het scherm "Activeren van je bankrekening" de volgende tekst:

"Om over te stappen van Simyo Prepaid naar een Sim Only abonnement, voer je hier de activatiecode in die je hebt ontvangen in de omschrijving van de € 0,01 betaling."

Ik wil echter niet overstappen naar een ander abonnement, enkel mijn rekeningnummer wijzigen waarvan de factuur wordt afgeschreven... Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Alex 20 November 2012, 10:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kvd,

Ik zie dat je inderdaad je rekeningnummer hebt willen aanpassen. Je moet deze alleen nog activeren. De tekst klopt inderdaad niet. We hebben dit inmiddels doorgegeven en dit wordt opgelost. Je kunt gewoon de activatiecode gebruiken om de rekening te activeren. De tekst kun je negeren. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Badge
Ok, bedankt.

Reageer