Skip to main content

.

Hallo Ik krijg 5 meldingen dat een factuur niet geincasseerd kan worden. Is dit normaal?

Hoe kan het overigens dat een incasso mislukt?

Kan iemand van Symyo hier even op reageren



EPM Kraan
Ik doe met je mee.....er is nog nimmer eenincasso mislukt bij mij en heb 5 mails ontvangen. Link in de mail komt ook niet bij Simyo of Buckaroo uit. Is Simyo gehackt ?
Op dit soort links klik ik bij voorbaat niet. Vaak phising mails...

Daarom graag even een reactie van Symyo 
Ik heb zojuist ook zo'n mail ontvangen. Wat moet ik hiermee?
Sluit mij bij bovenstaande aan. Heeft simyo toevallig vergeten de rekeningen om te zetten naar IBAN? Of moeten wij dat zelf doen? Graag een reactie.
Ik krijg ook 5keer een melding dat AI niet lukt en ik handmatig moet betalen. Ik vertrouw het niet.
In het volgende draadje is hier wat over te lezen 

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-paniek-over-emails-verzoek-om-betaling-14605/
Hoi allemaal,



Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.



Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.



Bedankt voor jullie berichtjes hier :)



Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.



Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex