Beste Simyo,
Afgelopen maandag, laatste dag van de maand, had ik nog even internet aan staan om wat te bekijken. Ik had nog ruimte over. Op een gegeven moment ontving ik een berichtje van Simyo dat mijn databundel op was. Vervelend, maar maakt verder niet uit. Direct internet uitgezet.
Tot mijn verbazing was in de nacht daarna, ineens een bedrag verschenen van 8,59 buiten de bundel. Hoe kan dat? Ik heb het toch direct uitgezet.
In de ochtend wilde ik een WhatsApp bericht naar de klantenservice sturen en daarbij de bedragen correct neerzetten. Ineens was daar nóg een bedrag bijgekomen, wat neerkomt op 12,22 meer dan ik eigenlijk moet betalen. Wanneer ik dat ga berekenen ten opzichte van de MB's, betekent dit dat ik ongeveer 81 MB meer heb verbruikt dan ik eigenlijk had moeten verbruiken.
Naar mijn inzicht heeft Simyo te laat laten weten dat ik met de bundel eroverheen zat. Bovendien was ik op dat moment niet hele zware acties aan het uitvoeren, ik was gewoon aan het browsen.
Zoals ik al heb aangegeven, heb ik het bericht al via WhatsApp aan de klantenservice van Simyo laten weten. Helaas is dit bericht nog niet behandeld, nadat 3 werkdagen volledig zijn verstreken. Op dit moment is de service van Simyo voor mij een teleurstelling op teleurstelling en concludeer ik dat Simyo uiteindelijk helemaal niet zo goedkoop is.
Met vriendelijke groet,
Jelle van Dijk